پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215285
برانکو: موافق حضور اين بازيکن در پرسپوليس هستم
تاریخ انتشار : 1395/03/31 10:13:09
نمایش : 959
سرمربي پرسپوليس که روز گذشته و در حاشيه تست پزشکي بازيکنان تيمش برابر کارلوس کي روش و سياست او مبني بر مرخصي بازيکنان ملي‌پوش موضع گرفته بود، مصاحبه اي در جهت خلاف آن انجام داده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار برانکو ايوانکوويچ که روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرده بود بازيکنان اين تيم بايد در خدمت باشگاه باشند و به تصميم فدراسيون فوتبال مبني بر مرخصي به بازيکنان اعتراض کرده بود در مصاحبه اي که  داشته مواضع آرامي در اين باره اتخاذ کرده است. برانکو در اين باره گفته: امروز (روز گذشته) موضوعي مطرح شد در خصوص مخالفتم با کي روش اما من هيچ مشکلي با او ندارم و ملي پوشان مي توانند در اردوي تيم ملي شرکت کنند. ملي پوشان جريمه نمي شوند و مي توانند به اتريش بروند.مصدوميت بازيکنان مساله ساز خواهد شد.

 

او البته درباره احتمال مصدوميت بازيکنانش در اردوي تيم ملي نيز گفته: مصدوميت هميشه بوده و هست و اين از بدشانسي يک تيم خواهد بود که بازيکنش را از دست بدهد.

 

برانکو در بخش ديگري از صحبت هايش درباره شرايط پرسپوليس گفت: در فصل جديد برنامه خيلي خاصي دارم و طبق برنامه بازيکن جذب کردم و مي خواهيم در ليگ قهرمان شويم و در آسيا هم با قدرت ظاهر شويم. روي بازيکنان کار مي کنيم تا هماهنگ شوند و راه سختي در پيش داريم.

 

سرمربي پرسپوليس در مورد خلا مهاجم در ترکيب اين تيم و شرايط طارمي نيز گفته: البته دوست داشتيم طارمي بماند اما او مي خواهد به اروپا برود و پيشرفت کند.سعي مي کنيم به روش هاي ديگري اين مشکل را حل مي کنيم و جذب مهاجم سخت است. چيزي که من مي دانم مهدي طارمي بازيکن پرسپوليس نيست و با اما و اگر نمي توان اين بازيکن را بازگرداند و در حال حاضر بازيکن ما نيست و حالا اگر مسي بخواهد بيايد بايد چه کار کنيم اين ها همه در حد حرف است.

 

سرمربي پرسپوليس در خصوص جدايي کنعاني زادگان گفت: نمي توانستيم تمام خواسته هاي اين بازيکن را اجابت کنيم.

 

سرمربي کروات پرسپوليس در مورد تغيير مواضعش درباره سيدجلال حسيني گفت: من مخالف حضور سيد جلال حسيني در پرسپوليس نبودم و به دليل ترافيک در خط دفاع مياني نتوانستيم او را جذب کنيم و الان هم موافق حضور او در پرسپوليس هستم.

منبع:ايسکانيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html